***

*In silence*

👻 silence is the most powerful sceam

۱۵ لایک
۱۲ دی ۲۳:۲۰ Worldwide handsome Jin 😎

سلام علکم سایت جدید !!! فکر کنم عکس انیمه و اینا بذاری مگه نه ؟ خواهرم عشق انیمه‌ست ‌. بهش میگم یه سر بیاد این جا . اصلا من که خواهر ندارم ! من جینم ! جین که خواهر نداره 😂😂😂 ( شوخی . ) امیدوارم اولین نظر این سایت باشه 😉

نه اولیش نیست ولی خوبه خخخ

نه انیمه نیست زیاد ولی شاید گذاشتم
بیشتر تکست و این چیزا باشه با عکس
واو جینننننن تو وبم کامنت دادهههه عررررز

دنبال شدی دنبال کن

اوگی

سال نو مبارک :)

 

امیدوارم به هر چی می خوای به دست بیاری او سال جدید با دستای خودت اونارو به دست بیاری

 

happy happy new year #3#

۰۵ ارديبهشت ۱۳:۰۰ twice-nayeon- once

سلام بیاید به این وبی که بغل هست 

همون وب ردولوتیه که فیل شده 

من یکی از ادمینشونم برید فالوش کنید و لطفا تو یه پست بگید که فیل شدیم و اومدیم اینجا و حمایت فراموش نشه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*********
I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife
*********
طراح قالب:pishul قدرت گرفته از استعداد خودم