***

*****************

○━━ ʷʰʸ ʳ ᵘ ᶳᵘᶜᵏ ᵃ ᶠᵘᶜᵏᶤᶰᵍ ᵖᵒᶰᶜᵉ  ━───⇆

چِرا انقَد جاکِشی !!

 

۸ لایک

یاااااا عکسه چقدر خفن و خوشگلههههههههههه😍😍😍😍😍

آیگووو... چیشدع پیشولیم کی باز جاکشی کردع؟! :(

به خدا پستام مدلش اینهههههه کسی جاکشی نکردهههه عجب خخخخ

واقعن چرا؟

نمد

آخه آدم روز بعد عروسی بر میگردع پست جاکشی میزارع؟! 😂

اوک عب ندارع.... جووووووووون پستا... من رو عکسات کراااشم😍

یبار باید گوشیتو یا لپتابتو بدی من*-*

همه عکساتو موخااااااام*-*

نه عاقا من گوشیمو دست هیشکی نمیدم*-*

میخاااااام من*-*

هیجا نمیرم جاست عکسا فقط*-*

من پونیوی خوفیم*-*

۱۱ بهمن ۱۷:۰۵ phati ◕‿◕

چقد عکسش خوشگله*-*

اوره *-*

آهنگه چقدر قشنگه... :)

اسمش چیه؟ 

In silence


هقق:(

پیشولیم....کجایی؟!:(

همینجا

سلام مامی 😍

یاااا اون عکس بالایی ک زدی هدر چقدررررر باحالهههههههه😍

کپ خودتونه.... راستیه تویی چون موهاش بفشه^-^

چپیه ددی چون موهاش سیاهه^-^

وای نه دیدی چی شد*-* اشتباهی گذاشتمش خخخخ

😂😂😂چرا خوبه ک؟! 

ننه رنگش به وب نمیخوره اینو برا یه وب دیگه گذاشتم نمیدونم چرا اینجام گذاشته شده


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*********
I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife
*********
طراح قالب:pishul قدرت گرفته از استعداد خودم