***

*****************

 

When you lost me, you knew I was crying for you, but you were asleep..

تو منو وقتی از دست دادی که میدونستی دارم بخاطرت گریه میکنم ولی خوابیدی!

۱۲ لایک

چقدر مود..

هوم:)

:]

چته بچه؟

چقدر قشنگ بود... :)

و چقد تلخ ک همیشه انتظار دارن ماییم ک باید عذرخواهی کنیم:)

ولی این دفعه... مگر خابشو ببینن :) 

ولی خب من خر همیشه عذرخواهی میکنم*-*

هیچی

 

انقد خوشحال میشم پست میزاری:]

فک کنم از سرعت کامنت دادنم معلومه

مطمئن باشم؟


اره خیلی بوس بهت:)

من همیشه ب گوه خوردن میوفتادم تا برگردن... ولی الان نمیخام دیگه... 

نمیدونم میتونم خودمو نگه دارم یا ن... برا همین دعا میکنم ک هیچوقت برنگردن تا بازم خریت نکنم...

از طرفیم... دلم خیلی براشون تنگ شده... خیلی خرم ن؟! :) 

مثل خودم خری*-*

(:

:)))))

خریت خودمون عشقه... *-*

بهتر از اینه ک مث بقیه عوضی باشیم... :)

تنها گناه ما اینه ک... دل داریم:) 

و بزرگترین ترس من اینه ک... مث بقیه باشم... 

اره باور حاضرم خر باشم ولی لاشی نباشم:)

ایول ب مامی خر خودم*-*

ببخشید 😂😂😂

عجب خر تو خری شده خخخخ

اوهوم😂😂😂

هنو ب مامانت تبریک نگفتی؟! =-=

نه*-*

ای خاااااک =-=... برو بگو ببینم تا نگفتی نیا*-*

اگ نمیخایم زیاد رمانتیک ندلی نباشه عین خودم ک سرم تو گوشی بگو بدون اینکه نگاش کنم گفتم روز مادر نبارک نگفتتم روزت مبارک=-=... 

اخه هیچ وقت نگفتم*-*

اوک نگو اصلن*-*

خوب میکنی اصلن*-*

بیخیال همه جاست روز تو مبارک:) 

هوم...


هعی... 

من دیه بای مامی باید برم... :(

روز و شبت خیلیییییییی قشنگ... 

پرپل یو :) 💜

لبخند یادت نرع... 

باشه عزیزم مراقب خودت باشششش بوس بایییی

۱۵ بهمن ۱۲:۵۴ 𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂

هووووممممم !!!!!!

بهله*-*

میشه پستش کنم؟

اره عزیزم

۱۵ بهمن ۱۴:۲۳ im a bad girl

هعییی:)

سلام بیب

۱۵ بهمن ۱۷:۴۶ im a bad girl

سلام عزیزم..خوبی فداتشم؟؟

دلم برات تنگ شده بود...

خوبم عزیزم

می تووو

۱۵ بهمن ۱۷:۴۷ im a bad girl

هوم..خداروشکر..

برا من چی خلیدی*^*

۱۵ بهمن ۱۷:۵۸ im a bad girl

اوخ..جرررر..عام عاممم...خودمو...

تورو روز عروسیمون خریدی دادی بهم*-*

۱۵ بهمن ۱۸:۰۳ im a bad girl

خخخ...شوخی میکنم..امشب بهت میدم..

چی چییی چییی میدی*^*

۱۵ بهمن ۱۸:۰۴ im a bad girl

چی دوس داری؟؟

بستنی*^*

۱۵ بهمن ۱۸:۳۹ im a bad girl

اوخی..

خلگوش هم میخوام

۱۵ بهمن ۱۸:۴۷ im a bad girl

بوشه..

اخ جوننن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*********
I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife
*********
طراح قالب:pishul قدرت گرفته از استعداد خودم