***

رویام...

همیشه یکی از رویاهام اینه دخترداشته باشم...
بهش‌بگم‌هروقت خواستی بروبیرون قدم‌بزن‌خریدکن!
انقد بغلش میکنم که عقده بغل نداشته باشه!
انقد باهاش خوش میگذرونم که محتاج کسی نباشه!
نمیزارم شبا توتنهاییش گریه کنه! 
یکاری میکنم نگه کاش پسر بودم...

۹ لایک
۱۶ بهمن ۲۱:۳۰ phati ◕‿◕

دقیقا...

مامانم خوبی میشم:)

۱۶ بهمن ۲۱:۳۱ 𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂

هاه ...... ت مادَل نمونه آینده عی ^^💛✨ ....... 

۱۶ بهمن ۲۱:۳۲ im a bad girl

My dream too...

واقعا خوش به حال دخترت :)

 

🥺✨🧁...
 
 

بخاطر همین میگم هر زاینده ای مادر نیست... نمیتونه باشه... 

یا الان گریه میکنمااا... خیلی دلم برات تنگش شده بود مامی... :')

برا ددیم خیلی تنگ شده بود... 

مرسی مامیم شدی... بدون تو واس چی برم خرید؟!...

بیا بغل... خیلی نیازش دارم... 

دختر قشنگم

بیا بغلم:)

اومدم... :)

مرسی هسی... دیروزم خیلی بد بود... 

چرا عزیزم چی شده بود مگه؟

هیچی...خیلی چرت و طولانیه... 

دیشب جلو چشمشون داشتم با بالش هق هقامو خفه میکردم... همه خودشونو زدن ب خاب:)

صبم چشام پف کردع بود... مامانم گف برو با آب سرد بشور صورتتو... خالت ببینه نگران میشه... 

هه... چی میشه یکی نگران شه مگ؟!... :) 

خیلی خرن*-*

اوهوم خیلیییی*-*

جاست مامی و ددی خودم عشقه*-*

فدای تو بشم من مامی تورو قربون:)

خدا نکنهههههههه مامی!!!!

همین ک پیشمی خودش کافیع^-^

لاو یوووووووووو:))))

راسی تو پست خودمون تو سایت ددی یچی فرستادم...برو توهم نگاه کن خیلی قشنگ و آرامش بخشه...:)

منکه یدونه دختر بیشتر ندارم:)

چشم الان میرم میبینممم

منم یدونه مامی بیشتر ندارم... پس فدا مدا نشه لطفن... :)

دیدیش؟!... خوب بود؟! ^-^

 

راسی خوبی مامیم؟! امروز چخبر؟ 

مامی امروز چرا نبودی...؟! :(

ماااااااااااااااامی وب زدممممممممممم*-*

از هیچیش سر درنمیارم*-*

مامیم... اتفاقی افتادع؟!...

چرا نیسی؟... مشکلی پیش اومدع؟

حسش نی؟... ناراحتی؟!... کسی باز گوه خوری کردع؟!... :(

سلاااااااام مامییییی 😍

میدونم نیسی... ولی من سلاممو میدم:)

چطوری؟!

امیدوارم امروز ی روز فراموش نشدنی برات باشه... لبخند از یاد نرع!!! :)

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

پونیو خیلیییییییییییییی دوست دارع.... *-*

دلشم خیلی برات تنگ شده... :(

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*********
I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife
*********
طراح قالب:pishul قدرت گرفته از استعداد خودم