***

Miss

 

 

✿دِلتَنگیـــ یَعنی⤹
عَکسشو از پشت گوشــ📱ــی بِبوسی💋🤭

 

 

۱۱ لایک

لنتی آخه عکسیم نداشته باشی دیگه باید چیکار کنی؟!...:(

من دارم خب:(

من منظورم خودم بود:(...

ن عکسی ن چیزی...

دیر دیرم میای:(

یعنی تو منو ندیدی*-*

ن از کجا باید ببینم؟!*-*

خب صب کن*-*

😁😁

های^^

۰۷ فروردين ۱۰:۵۳ •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

هوووومممم ........ چیلا اخشاش انیشتنگ بودن موکونم @-@؟! 

انیشتین؟

خخخ صب کردم*-*

خو حله:)

مامی مامی فرستادم*-*

اوگییی

اونجا یادم نبود*-* خخخخ

۰۷ فروردين ۱۱:۱۰ •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

اَنیشتَنگ @-@! 

انیشتنگ چی چیه*-*

۰۷ فروردين ۱۱:۱۳ •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

ی دانشمنده -~- 

خو همون انیشتین دیگه*^*

۰۷ فروردين ۱۱:۱۷ •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

آری آری  ...... مح همیشه ایشتیباه موگم ...... و دلشدش لو تم یادم موله -~- 💔

هان*-*

هایی چطولی؟

خوبم تو خوبی؟

دلتنگی ینی ..... هر دقیقه عکسشو ببینی و هر وقت میبینی زرتی بزنی زیر گریه...):)

هق:(

۰۷ فروردين ۱۶:۳۳ °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

اووووو نه بابا؟XD

یس بابا

۰۷ فروردين ۱۷:۳۷ °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

دقت کردی اخیرا دارم تو ذوق میزنم؟

و این است یک عدد جوجه انتر:/

شکر

یس

اسمت چی بید

هوم:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*********
I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife
*********
طراح قالب:pishul قدرت گرفته از استعداد خودم